Startschot voor 'groene oase' op Prins Willem van Oranjeschool
De tegels hebben plaatsgemaakt voor groen, water en avontuur. Woensdagochtend opende wethouder Sonja Suy officieel de twee volledig vernieuwde schoolpleinen van de Prins Willem van Oranjeschool in Terneuzen. Onder toeziend oog van enthousiaste leerlingen werd de transformatie van grijs naar groen gevierd.