Zaterdag 8 november geeft Christelijke Muziekvereniging Excelsior uit Cadzand samen met Gospelkoor 'Or Tamim een concert in Terneuzen.: 'Let's celebrate brass en gospel!'
Na het succes in mei kan een vervolg natuurlijk niet uitblijven, en dus geven Brassband Excelsior uit Cadzand en Gospelkoor ‘Or Tamim uit Terneuzen een tweede concert. Deze keer vullen ze samen kerkgebouw De Ontmoeting in Terneuzen. Zaterdag 8 november belooft een muzikale avond te worden die je niet wilt missen. Want wat krijg je als je de swingende klanken van gospel mengt met het krachtige geluid van een brassband? Feest! Onder het thema ‘Let’s Celebrate’ trakteren Excelsior en ’Or Tamim je op een gevarieerd programma: meeslepende gospels, feestelijke brassklanken, maar ook gevoelige muziek om even op weg te dromen. Samen en apart. We vieren de muziek!
Locatie: De Ontmoeting, Koninginnelaan 4, Terneuzen
Wanneer: zaterdag 8 november 2025 | Zaal open: 19.00 uur | Start concert: 19.30 uur
Toegang: 12,50 euro incl. consumptie (kinderen tot 12 jaar gratis)
We zien je graag zaterdagavond 8 november!
www.excelsiorcadzand.nl