Bij een eenzijdig ongeval aan de Groenestraat bij Ossenisse is dinsdagmiddag een personenauto in een sloot terechtgekomen. De bestuurder is ter controle overgebracht naar het ziekenhuis.
De politie en ambulancedienst werden rond 14.50 uur met spoed opgeroepen naar de Groenestraat in de polder van Ossenisse. Door een nog onbekende oorzaak raakte een Toyota van de weg en belandde in een naastgelegen sloot.
De twee inzittenden konden het voertuig veilig verlaten. Ambulancepersoneel heeft vervolgens de bestuurder onderzocht. Deze is uit voorzorg meegenomen naar het ziekenhuis voor verdere controle.
De personenauto liep schade op, maar deze bleef volgens de eerste indrukken beperkt. Een bergingsbedrijf heeft het voertuig uit de sloot gehaald en afgevoerd.
Hoe de auto in de sloot terecht kon komen, is niet bekend.