Kiezen is delen: Vrijdag heeft Citymarketing Terneuzen een actie gelanceerd om de bevolking te stimuleren toch vooral lokale ondernemers een hart onder de riem te steken.
'We richten ons op de gehele keten, in alle kernen van de gemeente,' licht Sara Jansen toe, 'vooral lokale ondernemers hebben het zwaar tijdens de coronacrisis. We kunnen hen met zijn allen helpen door lokaal te kopen, te proeven en te bestellen nu we weer iets meer naar buiten mogen.'
Ga je voor lokaal, dan steun je direct de ondernemer in de buurt en daar heb je zefl uiteindelijk weer profijt van, want juist die lokale ondernemers dragen financieel vaak bij aan lokele evenementen en sportverenigingen. Jansen: 'Bol.com staat niet langs de lijn op het sportveld, maar jouw lokale ondernemer wel. Als die ondernemers straks niet meer bestaan, houden ook die activiteiten op. Wij hopen dat zoveel mogelijk mensen deze actie omarmen.'
Luister naar het volledige interview met Citymarketeer Sara Jansen via onderstaande link: