Zaterdag 27 juni vond in Rotterdam Ahoy het NK Dubbele Minitrampoline plaats. Zeeuws-Vlaanderen was goed vertegenwoordigd. Vijftien springers van G.V. Turn '87 uit Oostburg lieten hun beste sprongen zien en met resultaat. Guitho de Wolff en Anna Heinsdijk mogen zich zelfs Nederlands Kampioen in de eredivisie noemen.
Naast de bekers voor Anna en Guitho zijn er nog acht springers die een medaille mee naar huis hebben mogen nemen. Gouden medailles waren er voor Evi Heinsdijk, Liamm de Wilde en Raff Groosman. Noud Brevé, Xem Rosseel en Thibeau de Smet gingen met een zilveren medaille naar huis. En Kyan Musters en Owen Onghenae namen een bronzen medaille in ontvangst.
Ieder jaar wordt het NK turnen gehouden in Rotterdam Ahoy. Tijdens dit twee daagse evenement komen alle turndisciplines samen. Voor Turn '87 is het evenement de afsluiter van het seizoen. Voor sommigen is het al de vijfde keer dat ze meedoen, maar de allerkleinsten staan voor het eerst in de grote hal. Super spannend dus!