De leiding zat onder een stoep en lekt veel.
©Foto: Wouter BuijsEen deel van de Dullaertwijk in Hulst zit zaterdag zonder water of heeft te maken met een verminderde waterdruk. Oorzaak is een gesprongen waterleiding onder een stoep aan de Guido Gezellelaan.
De lekkage ontstond zaterdag aan de Guido Gezellelaan. Door de gesprongen waterleiding ondervonden bewoners in de omgeving hinder doordat de watervoorziening deels uitviel of de waterdruk sterk afnam.
Het waterbedrijf is inmiddels bezig met herstelwerkzaamheden om de lekkage te verhelpen en de waterdruk weer op peil te brengen.
Volgens de actuele informatie op Waterstoring.nl wordt verwacht dat de werkzaamheden rond 16.30 uur zijn afgerond en de watervoorziening weer volledig is hersteld.
Later meer.