Foto ter illustratie
Archief | ©Foto: Wouter BuijsDe politie heeft dinsdag tijdens een onopvallende surveillance in de gemeente Terneuzen in totaal veertien bekeuringen uitgedeeld voor uiteenlopende overtredingen.
De meeste boetes werden uitgeschreven voor het onbevoegd betreden van andermans terrein. Volgens de politie gebeurde dat vijf keer tijdens de controle.
Daarnaast constateerden agenten drie keer dat een voertuig deelnam aan het verkeer zonder te zijn goedgekeurd voor gebruik op de Nederlandse openbare weg.
Verder werd een weggebruiker bekeurd voor het overschrijden van een dubbele doorgetrokken streep. Ook liep een bestuurder tegen de lamp die zonder geldig rijbewijs reed. Een andere weggebruiker kreeg een boete omdat hij 21 kilometer per uur te hard reed.
Tijdens de surveillance troffen agenten ook iemand aan die harddrugs bij zich had. Daarnaast bleek een voertuig niet te zijn voorzien van de verplichte verlichting.
Tot slot schreef de politie een bekeuring uit voor openbare dronkenschap.