Doorstart van “De Kruising” – Ontmoetingsmiddagen blijven behouden!
Goed nieuws voor de regio Hulst: de ontmoetingsmiddagen van "De Kruising" gaan door! Na bijna 20 jaar draagt Marie-Louise Mannaert met trots het stokje over aan Stichting Hulst voor Elkaar, die deze waardevolle bijeenkomsten voortzet voor mensen met een lichamelijke functiebeperking.
De middagen blijven een vertrouwde plek voor gezelligheid, vriendschap en naar elkaar omzien. Met een afwisselend en interactief programma, zoals uitstapjes, bingo, bloemschikken, lezingen, film, creatieve en educatieve workshops.
Tweewekelijkse ontmoetingen in ‘t Kruispunt Hulst
De bijeenkomsten vinden elke twee weken op maandagmiddag om 14.00 uur plaats in ’t Kruispunt, Tabakstraat 26 te Hulst. Iedereen die behoefte heeft aan sociale contacten en een gezellige middag is van harte welkom! Er wordt een kleine eigen bijdrage per middag gevraagd.
De eerste bijeenkomst vindt plaats op maandag 10 maart en staat er Bingo op het programma.
Meedoen of meer weten?
Wilt u meer informatie of zich aanmelden? Neem dan contact op met Ellen Verstraten via mail everstraten@hulstvoorelkaar.nl of telefonisch via 0114-684700.