Vrijdagavond 24 januari vertelt Margreet Lucasse met foto's over haar Franciscaanse Voetreis afgelopen herfst. Dit doet ze bij de Vrouwen onder de Toren aan Koestraat 2 in Axel (in de PKN-kerk). De presentatie start om 19.00 uur. Ieder is van harte uitgenodigd. Graag van te voren opgeven bij mlucasse@live.nl. Tevens wordt er gecollecteerd voor stichting ALS.