Het filmorkest Shot in the Dark geeft een Koffieconcert in de Raadzaal van het Belfort in Sluis op zondag 17 november.
Shot in the Dark is een 15-koppig Amsterdams orkest dat zich toelegt op het spelen van filmmuziek uit de voorbije 100 jaar.
Het repertoire varieert van Charlie Chaplin tot Ennio Morricone.
De aanvang is 11,00 uur en de entree is gratis.