Gezellig met de fiets erop uit, zeker als het lekker weer is. Leuk toch? Op donderdag 12 september organiseert KBO Axel een mooie, recreatieve fietstocht van 45 kilometer. Er zijn vier tussenstops om de benen even te laten rusten. Na de tocht is er ruimte voor een drankje met versnapering in 't Sporthuus in Axel. Daar kun je ook je deelnameformulier inleveren om meet te doen aan een gratis verloting. De te volgen route is aangegeven door middel van goed zichtbare gele pijlen. Starten en aanmelden kan tegen een kleine bijdrage vanaf 10 uur (tot 11.30 uur) vanaf sporthal 't Sporthuus aan Oud Oosteinde 1, Axel.
Meer weten? Neem contact op met Maurice Scholter, tel. 06-26749113; e-mail: mejmscholter@gmail.com.