Op zaterdag 28 september opent wethouder Laszlo van de Voorde (Transities klimaat en duurzaamheid) voor het tweede jaar op rij de Duurzaamheidsbeurs in Terneuzen. Van 10.00 tot 16.00 uur kunnen bezoekers in de CO3 Campus zich laten inspireren door de nieuwste ontwikkelingen en oplossingen op het gebied van duurzaamheid.
Wethouder van de Voorde: “Met de duurzaamheidsbeurs onderstrepen we het belang van duurzaamheid voor de regio en de initiatieven die we als gemeente ondernemen voor een groenere toekomst.”
Het belooft een interessante dag te worden met diverse stands, sprekers en bedrijfsbezoeken. De Zeeuwse Duurzaamheidsbeurs biedt een platform voor zowel ondernemers als inwoners. Voor inwoners is er informatie over het verduurzamen van hun huis en over duurzaam eten. Bedrijven kunnen kennis en ideeën uitwisselen over samenwerken aan een duurzame toekomst.
Het evenement is gratis toegankelijk. Via de website www.duurzaamheidsbeurs.eu kunnen bezoekers een gratis ticket aanvragen.